luni, februarie 23, 2009

Orasul minunilor

locuiesc intr'un oras plin de minuni si minunatii
la mine in oras, eminescu era idolatrizat
in orasul meu erau oameni care vorbeau liber
in orasul meu oamenii mancau gratare
in orasul meu oamenii vorbeau despre descartes einstein platon sau dalli
in orasul meu oamenii nu aruncau hartii pe jos
in orasul meu se circula doar cu bicicleta
in orasul meu oamenii nu mancau seminte, le faceau ulei, iar pe cele de dovleac, le lasau de samanta noua.
in orasul meu oamenii isi vorbeau sincer.
in orasul meu...greierii cantau muzica de bach
in orasul meu laptele se vindea la litru
in orasul meu tigarile se fumau singure.
acum...in orasul meu, se intampla sa fie tot felul de minunatii
eu stau
stau
stau
stau
stau
eu stau in orasul meu si ma minunez...
oare asta e orasul meu?

Un comentariu:

Anonim spunea...

introduceti un comentariu?
puteti
puteti
puteti?