miercuri, martie 04, 2009

...


am o treaba...imi cer scuze...nu pot sa va retin...
dar am o treaba...
treaba mea este foarte importanta...
am o treaba...un ritm...o muzica foarte muzicala...
o cutie "pandora" de nedeschis.
am o treaba domnule...
ce atata incolo si incoa?
am o treaba...
am aere...
recunosc...
dau afara foarte multe aere..
unii le numesc basini...
pula mea...
eu nu pot sa numesc asa..
aerele mele sunt nobile...
gazele mele sunt tari...
sunt cum as putea spune....
aere.
am o treaba domnule...
da' ce?
tu ai vreo treaba?
ce treaba ai tu ?
treaba mea e treaba mea...
dar tu ce treaba mea treaba ai?
am o treaba domnule...

(dialog absurd al meu cu mine insumi. in aer!)

Un comentariu:

Anonim spunea...

toate treburile astea, la national, la muzici, orchestre, pupand Romanii si-asa mai departe, cu drumuri, cu oase, cu Burebisti, toate povestile astea...ne dau si noua de treaba! ha!