vineri, martie 06, 2009

... eu ... si asa mai departe

sunt o "tarabă"
vin în fiecare dimineaţă în oraş şi îmi afişez fructele si legumele.
nu înainte de a le unge cu o carpă puţin îmbibată în ulei întocmai pentru a reuşi suprema'ti minunăţie cînd îmi vezi "tarabă".
nu cer nimic.
ofer totul.
am spus ca sunt o "tarabă"?
scuzaţi...nu sunt o tarabă.
sunt o întreagă "piata".
si fiecare centimetru pătrat din mine este o "tarabă".
si stau aici prezent de dimineaţa pană seara.
la program.
"ca pe centură".
nu va obosiţi sa cereţi ceva.
oricum sunt prea acru ca sa va deschid si vouă o "tarabă" în "piata mea" prea mare si prea încăpătoare.
Am spus ca sunt o "piata"?
scuzaţi.
nu.
nu.
nu credeţi ca sunt "piata".
de fapt
...
sunt "egoist".
un "egoist" care îşi mutilează în permanenţă singuratatea
contrazicandu'se cu toata lumea.

Un comentariu:

Anonim spunea...

si in intreaga ta "piata" oamenii vin si pleaca, altii mai raman, pe altii ii alungi, altii trebuie alungati, cei mai importanti clienti ai tai sunt cei care nu cer si iti iau tot asa e?